امروزه با توجه به زندگی ماشینی و کم تحرکی روز به روز بر آمار چاقی و اضافه وزن افراد اضافه می شود. همیشه داشتن اندامی متناسب و زیبا چه برای آقایان و بانوان  مهم بوده است. نداشتن اضافه وزن و اندامی ایده آل در داشتن اعتماد به نفس بسیار تاثیر گذار است.

ورزش کردن علاوه بر لاغری و تناسب اندام، به سلامتی جسمی و روحی شما کمک زیادی می کند. همچنین داشتن برنامه بدنسازی برای لاغری مناسب که واقعا موثر باشد می تواند در سریع ترین زمان ممکن شما را به نتیجه مطلوب برساند. این برنامه تمرینی برای بانوان مناسب است.

بدنسازی برای لاغری

ممکن است شما هم رژیم های لاغری سختی را رعایت کنید اما باز هم به اندامی لاغر دست نیابید. دلیلش این است که برای این کار باید یک برنامه بدنسازی برای لاغری و چربی سوزی مناسب و حرفه ای را هم انجام دهند تا به نتیجه مطلوب برسند. اگر شما هم دوست دارید گاهی خوراکی های خوشمزه اما با کالری بالا را نوش جان کنید و نگران افزایش وزن نباشید، بهترین توصیه برای شما این است که مرتب به باشگاه بروید و با استفاده از یک برنامه تمرینی چربی سوز مناسب، آن کالری اضافه را بسوزانید.


شما می توانید برای لاغری از ورزش های هوازی دیگری نیز مانند پیاده روی و یا فیتنس استفاده کنید اما هر دسته ورزشی را که انتخاب می کنید صرفا به یک تمرین خاص در آن ورزش نپردازید. به این عبت که بدن بعد از مدتی به آن تمرین عادت می کنم و روند لاغری شما متوقف می شود. البته این به آن معنا نیست که شما مرتب از تمرینی به تمرین دیگر تغیر رویه دهید ویا کل برنامه بدنسازی برای لاغری خود را هر هفته زیرو رو کنید.

برنامه بدنسازی برای کاهش وزن

بدنسازی دارای 2 قسمت با اهمیت مشابه است. تمرین و رژیم غذایی. ممکن است بعد از مدتی از ورزش متوجه شوید که تمرینات آن طور که پیش بینی می شد باعث کاهش وزن شما نشده است. تغذیه سالم و برنامه غذایی درست عامل مهمی است که هنگام کاهش وزن حتما باید مورد توجه قرار بگیرد. بدون برنامه غذایی درست به هیچکدام از اهداف بدنسازی مانند: افزایش وزن، کاهش وزن، عضله سازی و یا چربی سوزی دست نخواهید یافت.


اگر به دنبال برنامه بدنسازی و لاغری هستید باید بگویم که شما تنها نیستید. افراد زیادی هستند که به دنبال لاغری سریع با ورزش های سنگین از جمله بدنسازی هستند.  می توان به جرئت ادعا کرد که بدن سازی بهترین راه برای از دست دادن وزن با خیال راحت و دائمی است. با شروع برنامه لاغری با بدنسازی، کاهش وزن شما دائمی خواهد شد زیرا بدن سازی یک شیوه زندگی است، نه یک راه سریع برای از دست دادن وزن.
ایا بدنسازی وزن را کم میکند

بدنسازی برای افراد چاق

افرادی که دارای اضافه وزن هستند و اصطلاحا چاق می باشند باید برنامه خاصی برای کاهش وزن با استفاده از ورزش و به ویژه بدنسازی برای خود برنامه ریزی کنند تا با این کار پس از مدتی اندامی زیباتر و خوش فرم تری پیدا کنند.