اگر جزء افرادی هستید که دچار ریزش مو هستید و یا موهای کم پشتی دارید در این مقاله با ما همراه باشید تا با معرفی روشی کاربردی و قطعی برای همیشه از این عارضه رها شوید. 

ریزش مو و کم پشت شدن مو ها چه برای آقایان چه بانوان عذاب آور است. داشتن مو هایی پر پشت و زیبا در جذابیت چهره و سن و سال افراد تاثیر زیادی دارد. از این رو همه افراد برای حفظ زیبایی و اعتماد به نفس خود سعی در درمان ریزش موهای خود دارند. ریزش مو ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد که بررسی علت آن به برطرف شدن و جلوگیری ریزش مو های شما کمک خواهد کرد.
اگر از ریزش مو رنج می برید و به دنبال روشی کاربردی و بدون جراحی برای درمان ریزش موهای خود هستید قطعا پی آر پی مو می تواند به شما کمک کند. این روش به دلیل ساده بودن و بهبودی سریع محبوبیت زیادی در جوامع پیدا کرده است. پلاسمای غنی از پلاکت (پی آر پی) یکی از بهترین روش‌ها برای درمان ریزش مو (لینک به مقاله درمان ریزش مو) می‌باشد. کاربرد این روش در مواردی است که ریزش موی شخص همچنان ادامه دارد و می‌تواند موجب کاهش روند ریزش مو‌ها شود.

اگر در شهر شیراز زندگی می کنید یا قصد انجام این عمل در شیراز را دارید از لینک بهترین مراکز مزوتراپی و پی آر پی در شیراز دیدن کنید.

آشنایی با روش درمانی پی آر پی (PRP)

پی آر پی پلاسمای غنی شده از پلاکت است برای تهیه پلاکت غنی شده مقداری خون از فرد گرفته و سانتریفیوژ می شود. در عمل سانتریفیوژ سلول های مختلف موجود در خون از قبیل گلبول های قرمز، سفید، پلاکت ها و سایرین از یکدیگر جدا می شوند و در نهایت پلاکت ها با سرنگ کشیده و در ناحیه مورد نظر تزریق می گردند. روش پی آر پی (PRP) یک روش بسیار مؤثر در درمان طاسی و نیز کمک به پرپشت شدن موها و حفظ نتایج عمل کاشت مو می‌باشد.

مزایای روش پی آر پی برای درمان ریزش مو

  • روشی ساده و بدون جراحی
  • شامل چند تزریق: کل مدت این عمل حدود 60 تا 90 دقیقه طول می‌کشد
  • نتایج ایمن و مطمئن
  • دوره بهبودی بسیار سریع
  • نتایج زیبا و فوق‌العاده طبیعی

درمان PRP پی آر پی مو چه مدت طول می‌کشد؟

کل جلسه‌ی درمان کاشت مو prp در حدود ۹۰ دقیقه طول می‌کشد. بیشترین قسمت از این زمان صرف گرفتن خون و عمل‌آوری آن و تهیه‌ی PRP پی آر پی می‌شود. سپس بیمار دو هفته و ۶ هفته بعد از درمان مجددا ارزیابی می‌شود تا میزان بهبودی و نتایج اولیه‌ی به دست آمده از تزریق PRP بررسی شود.

عوارض پی آر پی مو بسیار ناچیز بوده و پزشکان به این نتیجه رسیده‌اند که به‌کارگیری این روش درمانی در برخی از نواحی بدن، به طور کلی دارای درصد پاسخگویی بسیار چشمگیری، در حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد می‌باشد.